[section]

[row]

[col span__sm=”12″ align=”center”]

[ux_image id=”16745″ image_size=”original” width=”71″]

[/col]

[/row]

[/section]
[section]

[row]

[col span__sm=”12″]

[ux_text class=”textpageone”]

سازمان خدمات پس از فروش شركت هژير صنعت به عنوان يكي از بازوهای قدرتمند شركت، نقشی بسيار كليدی در برآورده نمودن خواسته های مشتريان در زمينه خدمات نصب و تعمير دستگاه های فروخته شده به مشتريان دارد. كه در نهايت فعاليت های اين سازمان تأثير مستقيم در نام آور شدن شركت داشته و خواهد داشت.
اين سازمان در سراسر ايران با نمايندگی های رسمی خود كه بصورتی كاملاً سيستمی انتخاب و ارزيابی می شوند، خدمات و محصولات خود از جمله محصولات یو پی اس را در سريعترين زمان ممكن به مشتريان ارائه می نمايند.
يكی از اهداف مهم سازمان خدمات پس از فروش هژير صنعت، كم كردن زمان سرويس دهی به مشتريان در راستای بالا بردن رضايت آنها مي باشد. به منظور دستيابی به اين هدف راهكارهای مختلفی ترسيم و انجام گرديده است كه مهمترين آنها عبارتند از:

  1. ارائه خدمات تعمير به مشتريان در محل مشتری
  2. تعويض قطعات معيوب به جای تعمير آنها  
  3. تأمين Pack قطعات نزد نمايندگان خدمات  
  4. خريداری تجهيزات كنترلی و تست آزمون يكسان و استاندارد براي نمايندگان خدمات توسط شركت هژير صنعت و ارسال به نمايندگان خدمات پس از فروش

همچنين با توجه به گستردگی بازار فروش محصولات شركت و به تبع آن گسترش سازمان خدمات پس از فروش، زير مجموعه های مختلفی در اين سازمان شكل گرفته و امور مختلفی در آنها در حال انجام است كه شرح تعدادی از آنها عبارتست از:

به منظور به روز نمودن دانش فنی و اطلاعات نمايندگان خدمات در سراسر ايران، دوره های آموزشی سالانه برنامه ريزی و اجرا می شود. اين مهم بر طبق روش آموزش و توسط واحد آموزش شركت كه دارای ساختمان اختصاصی آموزش و مهمانسرای دائمی است انجام می پذيرد.

تعدادی از اين دوره های آموزشی عبارتست از:

الف) دوره آموزشی آشنايی با محصولات هژير صنعت طريقه نصب و راه اندازی به مدت يك روز
ب) دوره مقدماتي عيب يابی UPS به مدت يك روز
ج) دوره آموزشي تعميرات تخصصی UPS به مدت 4 روز
د) دوره آموزشی تعميرات تخصصی استابلايزر و اينورتر به مدت 2 روز

چنانچه ذكر شد جهت رفاه حال مدعوين در دوره هاي آموزشی، شركت هژير صنعت ساختمان اختصاصی آموزش خود را در مساحتی به متراژ 400 متر مربع راه اندازی نموده است.
در اين ساختمان، كلاسهای مختلف آموزش، اتاق های استراحت جهت دوره های شبانه روزی و… با كليه امكانات رفاهی در نظر گرفته شده است.

[/ux_text]
[gap height=”57px”]

[row_inner]

[col_inner span=”3″ span__sm=”6″]

[featured_box img=”882″ img_width=”70″ pos=”center” icon_color=”rgb(255, 244, 6)” class=”stab”]

[button text=”شرایط گارانتی محصولات” color=”secondary” radius=”99″ link=”https://hajirsanat.com/%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%aa%db%8c/”]

[/featured_box]

[/col_inner]
[col_inner span=”3″ span__sm=”6″]

[featured_box img=”610″ img_width=”65″ pos=”center” icon_color=”rgb(255, 244, 6)” class=”stab”]

[button text=”درخواست مشاوره و کارشناسی” color=”secondary” radius=”99″ link=”https://hajirsanat.com/consultations-and-bachelors/” target=”_blank”]

[/featured_box]

[/col_inner]
[col_inner span=”3″ span__sm=”6″]

[featured_box img=”12061″ img_width=”65″ pos=”center” icon_color=”rgb(255, 244, 6)” class=”stab”]

[button text=”درخواست نصب دستگاه” color=”secondary” radius=”99″ link=”https://www.hajirsanat.com/installation-form/” target=”_blank”]

[/featured_box]

[/col_inner]
[col_inner span=”3″ span__sm=”6″]

[featured_box img=”600″ img_width=”64″ pos=”center” icon_color=”rgb(255, 244, 6)” class=”stab”]

[button text=”تماس با واحد پشتیبانی” color=”secondary” radius=”99″ link=”https://hajirsanat.com/contact/” target=”_blank”]

[/featured_box]

[/col_inner]

[/row_inner]

[/col]

[/row]

[/section]
[section]

[row]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_text line_height=”2.45″ text_align=”right” class=”box-icon”]

يكی از مواردی كه شركت هژير صنعت به طور مستمر در استانهای مختلف ايران و بنا به درخواست متقاضيان برگزار می نمايد، سمينارهای عمومی و تخصصی (آشنايی با UPS و تكنولوژيهای آن، آشنايی با محصولات UPS  هژير صنعت و كاربردهای آن و…) می باشد.

[/ux_text]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_text line_height=”1.65″ class=”box-icon”]

با توجه به سيستم ارتباطی قوی شركت با نمايندگان خدمات و به روز بودن اطلاعات مشتريان نمايندگی ها در نرم افزار CRM  سازمان خدمات، دريافت نظرات و نظر سنجی از مشتريان نمايندگی ها بطور مستمر و مطابق فرمهای مربوطه و بصورتي سيستماتيك انجام مي پذيرد. نتايج اين بررسی ها توسط تيم مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات اصلاحی و پيشگيرانه مورد نياز جهت بالا بردن عدد رضايت مشتريان انجام می پذيرد.

[/ux_text]

[/col]

[/row]
[row]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_text class=”box-icon”]

با توجه به گسترش بازارهای شركت در سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی (ادارات دولتی ، بانك ها و…) لزوم نگهداری و سرويس های دوره ای نزد اين ارگانها اهميت ويژه ای يافته است. به همين دليل از چند سال گذشته واحدی در سازمان خدمات پس از فروش هژير صنعت با نام امور قراردادها شكل گرفته است كه مسئوليت عقد قرارداد و انجام امور مربوط به قراردادهای نگهداری و سرويس را بر عهده دارد، ما با این روش سعی بر این داریم خیال شما را از خرید یو پی اس و دیگر محصولات راحت کنیم.

[/ux_text]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_text line_height=”1.75″ text_align=”right” class=”box-icon”]

كليه نمايندگان خدمات پس از فروش و فعاليت هاي آنان در دوره های زمانی يك ساله توسط تيم ارزيابی سازمان خدمات و بر طبق چك ليست های مربوطه مورد پايش و اندازه گيری قرار می گيرند.

البته انتخاب نمايندگان خدمات نيز مطابق روش های مشخص و معيارهای تعريف شده، انجام مي پذيرد تا بهترين موسسأت با بهترين نفرات و امكانات انتخاب شوند.

[/ux_text]

[/col]

[/row]

[/section]